keskiviikko 25. helmikuuta 2015

karkkiöverit.

Vedin sitten kunnon karkkiöverit. Sellaiset, että todellakin tuli paha olo.

Viime kerrasta onkin aikaa ihan tosi kauan, niin kauan etten yhtään muista koska näin olisi tapahtunut. Luulin, että olisin jo päässyt yli tällaisesta, mutta kappas, en ollutkaan.

Pari viime päivää on tullut syötyä kulutukseen nähden liian köykäisesti. Esimerkiksi tiistaina piloxing ja sali-yhdistelmän jälkeen join palautusjuoman, mutta en sitten tainnut syödä myöhäispäivällistä enkä iltapalaa, koska olin niin ähkynä palkkarista.

Aterian tai aterioiden yli hyppääminen kostautuu mulla aina. Aina.

Tänään menin ohjaamaan Teho30- ja coretunnit. Jo ennen tuntien alkua huomasin, että olen syönyt liian vähän, on nälkä. Kotiin palatessa pysähdyin Valintatalossa ("haen mehukeittoa ja roskapusseja") ja Aakkoset-pussi aukesi jo kaupan parkkipaikalla. Kotona mussutin nameja muun muassa eteisessä lenkkarit jalassa. Söin sentään myöhäisen päivällisen (klo 21-22 on mun ilta-aterian aika, iltapala sitten pari tuntia myöhemmin. Jumppaohjaajan arki.) ennen kuin jatkoin karkkien napsimista. Mun jumppa loppui klo 20:30, taisin olla kaupasta ulkona 20:48 ja pussi oli tyhjä 21:25.

Yök.

En muista koska mulla olisi ollut näin kamala, etova olo. Jos jotain hyvää pitää sanoa niin ainakin motivaatio syödä terveellisesti on entistä kovempi. Ei enää tällaisia karkkiövereitä, ikinä. Please.

Älkää kokeilko tätä kotona vaan muistakaa syödä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti